Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2022 13:17 - Кажи ми кои са приятелите ти, за да ти кажа какъв си?
Автор: get Категория: Политика   
Прочетен: 8944 Коментари: 22 Гласове:
9

Последна промяна: 05.10.2022 10:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
или: За покълналата и все ПО-укрепващата дружба - между два от най-човеколюбивите режима на планетата.Този в Кремъл и побратима му от Афганистан.


Случайно ли е измислил народа ни сентенцията, която предпочетох за заглавие на поста си - мисля, не!

Но стига морализаторстване и да даваме, по темата!

В  прессъобщение  от 28 септември т.г. агенцията „Reuters”, цитира министъра на търговията и промишлеността на  Афганистан Хаджи Нуруддин Азизи – за това, че?

 

 „Афганистан работи  по  диверсифицирането на своите търговски партньори”, и второ, че: „Русия е предложила на администратицята на  «Талибан(ите)» отстъпка под  равнището на  средните световни пазарни  цени по отношение на суровинните си стоки.

Като Азизи продължава:

Това е стъпка - към първата известна и крупна международна икономическа сделка, което правителството на „Талибан” му предстои да подпише, след като преди година, то дойде на власт.

А с това ще може да се допренесе за отслабването изолацията на ислямското движение, което в момента е отрязано от световната банкова система. „
Каза още: „Споразумението предвижда доставки от Русия на около един милион тон бензин, един милин тен дизелово гориво, 500 000 тона сгъстен природен газ и два милиона тона пшеница”?

 

- За малко щях да пропусна СЪОБЩЕНИЕТО покрай ушите си, както един мой приетял пишещ за фалшивите новини, казва – Но?

Нещеш ли, истиността за новината по Сделката бе потвърдена и от руската агенция „РИА-новости”?

В която бившия посланник на РФ в Афаганистан а понастоящем Директор на Втория департамент по Азия в МВн.работи на Русия,  Кабулов, Замир Набиевич – споделя същото като министъра на Талибаните, Азизи. Казвайки: „… в момента се уточняват параметрите по сделката за продажба на сгъстен природен газ, горива и зърно за Афганистан.”

 

Странното в случая, не е самата сделка – а другото?

 Това че, правителството на РФ е законодателно обявило официалната на ТАЛИБАНИТЕ В АФГАНИСТАН ВЛАСТ за: „екстремистка и непризнавана за законна от там НЕлегитимна според Руското законодателство”.

В момента си блъскам главата на „юрист” … след като властта в Кабул е незаконна по смисъла на Кремълското  законодателство – то от това сделката каква е?

А има ли изобщо смисъл да търся логика по отношение „законност-незаконност” в двукомпонентното „незаконна+власт” и сключване от  същата „законна сделка”, тъй като определено ще изпадна в гротекстната ситуация наподобяваща на … Ей тази?











Гласувай:
9



1. dobrodan - Защо виждаш проблем
01.10.2022 14:13
една узаконявана власт (кх-кхъмммм) да продава разни работи на друга власт, обявена от нея за незаконна?
Парите не миришат, са казали едни хора.
Дали сделката е законна? Гете :):):):):), как да определим законността на една сделка?
По търговския закон или по трънския курс?
Цялата Русия е незаконна, от Джьочи ольiс насам.
Добре, че Афганистан и той законен :):):).
Защо две незаконни държави да не могат да си купуват и продават каквото им трябва?
Ако талибаните платят с опиум и хашиш.... от една такава сделка таварищите ще си купят по остров на кремълски калпак от населението :).
цитирай
2. get - До 1. dobrodan - Защо виждаш проблем една узакон...
01.10.2022 19:32
dobrodan написа:
Защо виждаш проблем една узаконявана власт (кх-кхъмммм) да продава разни работи на друга власт, обявена от нея за незаконна?

- Цинизма не може да бъде смислен аргумент В МЕЖДУДЪРЖАВНИТЕ ОТНОШЕНИЯ регулирани съответно от нормите на Междунарното право ... та ще подмина без отговор!
dobrodan написа:

Дали сделката е законна? Гете :):):):):), как да определим законността на една сделка?
По търговския закон или по трънския курс?

- След като САМАТА РУСКА ФЕДЕРАЦИЯ ... е обявила СУБЕКТА: Талибанското правителство ... за недееспособно!
То от това, следва че е приел ВИЗИРАНИЯ СУБЕКТ (Талибанското правителство) в НЕСПОСОБНОСТ ЧРЕЗ действията да придобива и осъществява своитвените му права. Да създава само за себе международно публични права/задългжения и да изпълнява като страната по тях същите.
- За повече информация ... препоръчвам на първо време да прочетеш в Гражданското (ни) право именно това което обяснявам за НЕДЕЕСПОСОБНОСТА. В международно-публичното нещата се разглеждат от друг по-различен ъгъл ... но и донякъде се припокриват с тези от гражданското.

- Не мога да схвана - дали сам не разбираш лековатостта си в това твърдение?
dobrodan написа:

Цялата Русия е незаконна, от Джьочи ольiс насам.


- Защото в момента Руската федерация - си е АБСОЛЮТНО ПРИЗНАТ ЗА ЗАКОНЕН - международно публично-правен държавен субект.
- Доколко, след последните и действия ... нападението срещу друга суверенна държава с цел анексиране на непринадлежащи й територии?
Това ще представлява НЕОТЛОЖЕН проблем стоящ за решаване от Генералната асамблея на ООН в непосредствено и най-близко бъдеще!

- Тоест с всяка следваща стъпка, Путин превръща страната си в "изгой" - както казват самите руснаци. На български трудно преводимо ... но най-общо казано, след всичката мизерия КОЯТО ПУТИН + ОБКРЪЖЕНИЕ + АРМИЯ сътвориха! С Русия и сегашното й военно-политечско ръководство ЩЕ СЕ ДЪРЖАТ КАТО С ПРОКАЖЕНИ.
цитирай
3. dobrodan - Цинизмът, Гете, не е чак толкова лошо нещо,
02.10.2022 20:30
било то и в междудържавните отношения.
Това е начин да кажеш на този отсреща истината.
Много по-лошо е, когато го лъжеш най-безсрамно.
Относно лековатостта на твърдението ми - технически погледнато, си прав.
Но нали съм буквоед :):):), та в този смисъл буквите ги няма, буквите...
Коя Русия признава светът: днешната, вчерашната, онази на Петър и Екатерина, или онази, дето няма подписан мирен договор с Монголия от време оно...
Морал, казваш :):):).
Една държава, Гете, няма приятели. Тя има интереси.
Затова ние нямаме държава в истинския смисъл на думата. Личните интереси на власт имеющите са поставени по-високо от националните.
Законът е врата у поле, стара българска пословица :).
Това, което Путин направи и продължава да прави, е свинщина.
Това, което Западът прави с Украйна, е не по-малка свинщина спрямо украинците.
Даваме ви пари и оръжие (парите на украинците са чисто нови-новенички банкноти по сто долара, видях ги на няколко пъти тук у нас), вие се бийте с Русия.
Ето, Зеленски иска членство на Украйна в НАТО.
Дали ще му дадат, как мислиш? Евентуално може би след войната, ако стане чудо и Украйна оцелее?
Има една много стара поговорка. Всяко чудо за три дни.
Изгой, прокажен.... в началото ти писах, че парите не миришат.
Има-няма пет години и тази война ще бъде забравена. Заради следващата война.
Или Русия пада, или светът отива на майната си. Дано съм лош пророк.

цитирай
4. get - До 3. dobrodan - До преди 24 февруари настоящата година - Светът признаваша Тази Русия ... ?
03.10.2022 11:29
dobrodan написа:

Коя Русия признава светът: днешната, вчерашната, онази на Петър и Екатерина, или онази, дето няма подписан мирен договор с Монголия от време оно...


Която в резултат на сключени множество международни договори - се обявяваше за страна правоприемник на РСФСР - интегрална единица в бившият Съветски съюз.
- И, докато ПРАВОПРИЕМНИЦАТА, в момента наричана Руска федерация - спазва(ше) подписаните още от времена на СССР, а в последствие и от самата нея - МЕЖДУНАРОДНИ СЪГЛАШЕНИЯ ... се приемаше, че тя се явява НОРМАЛЕН държавно правен субект по смисъла на Международно-правните норми.
А това са норми норми, залегнали в ОСНОВИТЕ НА МЕЖДУНАРОДНОТО ПРАВО в резултат ДОГОВОРИТЕ СКЛЮЧЕНИ след ПРЕГОВОРИТЕ довеждащи до приключване на ТРИДЕСЕТ ГОДИШНАТА ВОЙНА В ЕВРОПА ... от време: с начало 1618 - край октомври 1648 г. !!!

- Доколкото съм запознат с Историята на "Тридесет годишната война" (в Европа) - не си спомням Монголия да е участвала като воюваща страна в Тридесет годишната война и последвалият същата Вестфалски мир ?!
цитирай
5. dobrodan - Малко да си освежим паметта :).
03.10.2022 14:12
https://themeformen.ru/bg/scabies/poslednyaya-bitva-s-tataro-mongolami-tataro-mongolskoe-igo/

Да не пиша чаршафи точно сега.
Те.......големи правоприемници тия руснаци бе?!
Утре по тая логика и нас може да поискат?

Като общо впечатление всичките им там пропагандатори отричат татаро-монголско нашествие... Те били местни, славяни били, имало държава Тартария славянска... бла-бла, както си ги знаем.
Пак казвам, Русия може да е призната от Европа, но тя няма писмено основание да съществува извън рамките на Ордите.
Признали са правото на по-силния в този Вестфалски мир.
Няма какво да добавя. За мен съществуването на Русия като държава няма правно основание.
Или пак да нищим божията воля и богоизбраните там кълвачи...
цитирай
6. get - До 5. dobrodan - Малко да си освежим паметта :). ОТГОВОР: От теб ще излезе един не-лош ... ?
03.10.2022 17:04
dobrodan написа:
https://themeformen/bg/scabies/poslednyaya-bitva-s-tataro-mongolami-tataro-mongolskoe-igo/

Да не пиша чаршафи точно сега.
Те.......големи правоприемници тия руснаци бе?!
Утре по тая логика и нас може да поискат?

Като общо впечатление всичките им там пропагандатори отричат татаро-монголско нашествие... Те били местни, славяни били, имало държава Тартария славянска... бла-бла, както си ги знаем.
Пак казвам, Русия може да е призната от Европа, но тя няма писмено основание да съществува извън рамките на Ордите.
Признали са правото на по-силния в този Вестфалски мир.
Няма какво да добавя. За мен съществуването на Русия като държава няма правно основание.
Или пак да нищим божията воля и богоизбраните там кълвачи...


... продължител на княз Трубецкой и Ал. Дугин - ратуващи/доказващи ЗА ОСОБЕНОТО МЯСТО НА РУСИЯ ... СВЪРЗВАЩОТО ЗВЕНО МЕЖДУ ЕВРОПА И АЗИЯ?

С което Карл Маркс в своята Secret diplomatic history of eigtheen century. London, 1899. не се съгласява - като пише в цитираното произведение за Русия:
"Чуди и и единствено чуди" - продължавайки: "това е Московията, която е възникнала след разпадането на Алтын ордосу**"!

Мое пояснение: Алтын ордосу** е държавното образувание структурирало се след Чингиз-хан, от сина му Джучи ... който не му е биолигичен син - но това вече е друга история нямаща общо с Московия-та.

А "Москва" е самозванка самонарекла се Русия ... от което идват, и сегашните апетити към възстановяване на Империята - от император-президента й Вл. Путин !
цитирай
7. dobrodan - Съгласен съм с евразийската школа с една уговорка.
03.10.2022 18:13
В мястото на Русия като свързващо звено между Азия и Европа няма нищо особено освен географията.
Колкото по-рано го разумеят товарищите, толкова по-добре за тях.
След като са синтезирали няколко култури (процесът съвсем не е приключил :):):), какво им пречи да направят от страната си нормална държава...
Може би потретвам. Това, че на княз Иван Калита му дали ярлък да събира данъците за Ордата, не означава признаване на самостоятелна и самовластна държава!
Оставям встрани факта, че без Чингизидите никаква Русия не би съществувала.
Е, отклонявам се от темата.
Приятелите на Русия бяха предимно и най-вече страни, гравитиращи около комунизма и СССР. На Маркс много здраве за "единствено чудите" :):):) в Московията :). Имало е и доста други етноси - фини, тюрки, китайци, монголи...

https://faktor.bg/bg/articles/novini/svyat/-chas-po-istoriya-10-bezsporni-fakti-za-moskoviya-76029

С уговорката, че названието Московия не се етимологизира през езика на мохшаните :):):):):).
Де пусто дърво неокастрено (като започнем с роднините по йеховска линия на Маркса и свършим с гръцкия църковен ламтеж)...
При такива приятели защо ми са врагове?
цитирай
8. get - До 7. dobrodan - Съгласен съм с евразийската школа с една уговорка. ОТГОВОР: Отново огъваш ... ?
03.10.2022 18:40
... клона на който "седиш" - до степен на счупване - Защото казват?
dobrodan написа:

В мястото на Русия като свързващо звено между Азия и Европа няма нищо особено освен географията.
...


- Най-големия геополитик на Русия - товарищ Джугашвили, много обичал да чете трудовете на хер Карл Хаусхофер, германски геополитик - с който поддържал дори лична кореспондеция?

Второ:
dobrodan написа:

Това, че на княз Иван Калита му дали ярлък да събира данъците за Ордата, не означава признаване на самостоятелна и самовластна държава!
...

- Именно от Иван Калита ... започва СОБИРАНИЕто на РУССКИХ ЗЕМЕЛЬ. По сила, не на прозвището му "Калита/Торба с пари" ... а поради ЯРЛЫК=Постановление. Което той получава от ЦЕНТРАЛНАТА ВЛАСТ в ОТПЛАТА ЗА ПРЕДАТЕЛСТВОТО СИ спрямо ЕДИНОВЕРЦИТЕ МУ ОТ ТВЕР!

Трето - Не разбирам: Защо толкова настояваш да наричаш ДЖУЧИДИТЕ - Чингизиди?
dobrodan написа:

без Чингизидите никаква Русия не би съществувала.
...


- Та основателя династичната линия с име Джучи ... дори в "Тайната история на монголите", не го при-познават за биолигичен син/наследник на Чингиз-хан?
цитирай
9. dobrodan - Изглежда, че Хаусхофер е един от буквално организаторите на Втората Световна война?
04.10.2022 13:07
Жизнено пространство :):):):):). Благодаря, няма нужда. Всеки гьол да си знае жабите, е казал народът. Експериментите в тая посока може да доведат до изчезването на хомо пишман сапиенс. Нека да е цинично, но навременното отстрелване на болните животни поддържа популацията здрава.
Същото би било добре да се приложи и за великите умници, които тръгнаха да прекрояват света, толкова пъти вече...
Особено за вдъхновителите им!

В кое точно ординско постановление имаш предвид документирано право на Иван Калита да обяви не собствено княжество, а да стане княз на князете, респективно владетел на териториите на останалите руски княжества?

Джучи най-вероятно не е син на Чингизхан, но той му дава всички права на старши син, припознат и овластен лично от него.
Е... по-късно малко го поубил. Не водел правилната за държавата политика.

Погледни тук.

https://chr.bg/istorii/voenni-hroniki/koj-lepna-pryakora-tatari-na-balgarite-i-kolko-tochno-neudobna-e-balgariya-na-sveta/

Русите са имали достатъчно мозък да не се противопоставят прекалено много на татарите.
Освен това и бубонната чума... Борбите за наследството между султаните, Тамерлан...
Литовското княжество също е можело да прибере Московската Рус. Някой го е спрял. Кой ли ще да е?
цитирай
10. get - До 9. dobrodan - Добродане, Добродане взе да ми докарваш на Мирча Кришан с неговата "За краставицата"?
04.10.2022 17:29
dobrodan написа:
Жизнено пространство :):):):):). Благодаря, няма нужда. Всеки гьол да си знае жабите, е казал народът. Експериментите в тая посока може да доведат до изчезването на хомо пишман сапиенс. Нека да е цинично, но навременното отстрелване на болните животни поддържа популацията здрава.
Същото би било добре да се приложи и за великите умници, които тръгнаха да прекрояват света, толкова пъти вече...
Особено за вдъхновителите им!

...


Какво ни касае нас българите и мен в частност българина - историята на татарлъка?

Та наместо да ме занимаваш с Казанското ханство, то наследник на Златната орда ... Що не се присети да попиташ:

- С КАКВО НИЕ СМЕ ПО-ЛОШИ ОТ ТАЛИБАНИТЕ?
Та доскоро кълнящите ни се във вечна дружба братушки МОСКОВСКИ-славяни НИ СПРЯХА ДОСТАВКИТЕ НА НЕФТ И ГАЗ ?!
- И така започнаха ДА УХАЖВАТ талибаните ТА ВЗЕХА да им педлагат ПРИРОДЕН газ и нефтопродукти В ПЪТИ ПО ЕВТИНИ ОТКОЛКОТО НА НАС НИ ГИ ПРОДАВАХА ?

- То въпроса ми не е толкова към теб - а към тез които с едно око поглеждат в поста ми ... и мълчат кат' виновно дете пред майка си !
цитирай
11. shtaparov - От това следва, че руската власт ...
05.10.2022 06:31
От това следва,че руската власт също е незаконна и нелегитимна според афганското и Българското законодателство.
цитирай
12. get - До 11. shtaparov - за непризнатото от никого талибано-Афганско правителство не съм сигурен - Но?
05.10.2022 11:04
shtaparov написа:
От това следва,че руската власт също е незаконна и нелегитимна според афганското и Българското законодателство.


- Но за България - съм категоричен !
цитирай
13. dobrodan - А, това ли било:):):):)?
05.10.2022 18:47
Щото сме предатели, Гете. Предадохме комунистическото братство между България и СССР (разбирай вечната ангария към по-големия брат), предадохме освободителя (който от брат ни стана баща, понеже ни такова майката и не се е спрял и сега), искаме църква, независима по нищичко от Пресветата Съветска Московска Патриаршия, току някой като мен се изцепи, че Русия е градена върху бивши български земи, малко ли е?
Нали съм ти разправял как руснаци ми заявиха, че българите били славяни, избягали от Русия и станали болгарьi?
Пратих ги да четат Джагфара в оригинал и да не се обаждат неподготвени.
Пък ти за газ и петрол си намерил да питаш :):):).
Руската политическа мисъл е много елегантна: веднъж с Русия - завинаги с Русия.
Да ни пазят всички богове от такова светоусещане.
Не щем им ни петрола, ни урана, ни нищото. Ако това ще означава пълната ни независимост, то по-добре да платим тая цена.
За да не плащаме някой ден стократно по-висока.
цитирай
14. get - До 13. dobrodan - А, това ли било:):):):)? ... Да, това е! И винаги ме е глождело да Ти поставя въпроса ?
06.10.2022 09:25
- Каква е причината да си пребивавал толкова дълго в "братския" Съветски съюз?

dobrodan написа:
Щото сме предатели, Гете. Предадохме комунистическото братство между България и СССР (разбирай вечната ангария към по-големия брат),
предадохме освободителя (който от брат ни стана баща, понеже ни такова майката и не се е спрял и сега),

- Дете от семейство на български гаст-арбайтери в тази "славянска" страна ли си?

dobrodan написа:

искаме църква, независима по нищичко от Пресветата Съветска Московска Патриаршия, току някой като мен се изцепи, че Русия е градена върху бивши български земи, малко ли е?
Нали съм ти разправял как руснаци ми заявиха, че българите били славяни, избягали от Русия и станали болгарьi?
Пратих ги да четат Джагфара в оригинал и да не се обаждат неподготвени.
Пък ти за газ и петрол си намерил да питаш :):):).
Руската политическа мисъл е много елегантна: веднъж с Русия - завинаги с Русия.
Да ни пазят всички богове от такова светоусещане.
Не щем им ни петрола, ни урана, ни нищото. Ако това ще означава пълната ни независимост, то по-добре да платим тая цена.
За да не плащаме някой ден стократно по-висока.


- Досежно горното - принципни различия нямамаме почти ... с изключение на ... ти си го знаеш Кое?
цитирай
15. dobrodan - Не, Гете. Получи се малко учудващо, но;
06.10.2022 14:45
преди да науча нашата азбука, научих латинската.
Като дете четях книги за деца, но ми попадна една книга, XXI -ви век, беше на руски, една такава пожелателно-фантастична и ме интересуваше техническата част в нея, още помня ултразвуковия скалпел и лепилото за рани, описани там.
В училище имах много приятна учителка по руски език, макар да бях на практика отличник, стана ми любопитно...
Вместо езикова гимназия завърших математическа, груба родителска грешка...
После трябваше и да следвам, какво, какво - дай руска филология :):):).
Добре, оказа се, че може да ми е полезна, къде в работата, къде в историческите занимания :):):). Да не се окаже, че съм я учил напразно, ако го разбираш.
Английският ми е по-слаб, донякъде успявам да се оправя с него.
В университета започнах да си задавам въпроси и да ги задавам на преподавателите.
Тогава стана весело...
Пак по това време падна и другарят Живков, крайно време беше.
И така, съчетанието от интерес към езикознание, политика и един семестър в Москва, както и няколко последвали бригади в още живия тогава Съветски съюз ми подсказаха, че нещо не е наред, ама никак не е наред в отношенията на България и СССР.
Разбрах какво е и защо.
Минаха много години, интересен ми стана българският произход.
Останалото го знаеш.
P. S. Подчертавам, че нямам допирни точки с идеологията на комунизЪма и социализЪма, не съм имал и няма да имам, не и докато съм жив. Край мен имаше и комунисти :):):):), хубави хора, с член да ги посочиш...
цитирай
16. get - До 15. dobrodan - Някои коментарни бележки ... забележи бележки, без префикса "за" - относно?
08.10.2022 09:47
dobrodan написа:

... по това време падна и другарят Живков, крайно време беше.


- Живков не падна - БЕ СЪБОРЕН по заповед от Москва!

dobrodan написа:

... съчетанието от интерес към езикознание, политика и един семестър в Москва, както и няколко последвали бригади в още живия тогава Съветски съюз ми подсказаха, че нещо не е наред, ама никак не е наред в отношенията на България и СССР.
Разбрах какво е и защо.


- Положението за България и нас българите - Бе такова?
На полу-колониална зависимост от Метрополията!

dobrodan написа:

нямам допирни точки с идеологията на комунизЪма и социализЪма, не съм имал и няма да имам, не и докато съм жив. Край мен имаше и комунисти :):):):), хубави хора, с член да ги посочиш...


Комунизма и социализма са отрочета на Марксизма. А от същия, предимно страдат обществата за които е присъщ патриархалния тип на битност.
- Членовете на един такъв ТИП ОБЩЕСТВО - следва ВСЕКИ САМ ЗА СЕБЕ СИ (на собствен гръб) ДА ПРЕБОЛЕДУВА, присъщият за тези патерналистични общества -"християн-комунизъм" .
В резултат - те ще, придобият имунитет срещу бацила на "марксизма"!

- Все още ние, като народ страдаме именно поради този "патернализъм" ... а от там е й, носталгията на част от обществото ни - по "социализма"!
- Което пък ни прави зависими - от това известно като: Очакване на "Крали-Марко"//Дядо-Иван-или-Сам//Годо// а това вече, се явява предпоставка, отново и отново, да изпадаме лесно, в (политическа, икономическа и всяка една друга ) зависимост от ... следващия, обявил ни се, за "голям брат"!?
цитирай
17. nkf - Преди всичко, интересно е, как р...
08.10.2022 16:58
Преди всичко, интересно е, как руските енергийни доставки, ще съдействат за разхлабване на финансовата и в частност банковата изолация на Афганистан? Та русийката Е финансово отрязана от света, ВЕЧЕ! Колкото до останалата част от уравнението ти, уважаеми Гете, то отговорът е прост - кога русийката е работила в рамките на закон и кога въобще законът е бил някаква мяра в тази абсолютно дивашка страна от 4-тия свят? Все пак, приложението на понятието "правова държава", е резултат на цивилизационно съзряване, а в русийката, както е известно и фактологично изяснено, цивилизация Н Я М А!
цитирай
18. get - До 17. nkf - Според това което пишеш, това означава ли: Поради патовата ситуация ... ?
08.10.2022 20:23
nkf написа:
Преди всичко, интересно е, как руските енергийни доставки, ще съдействат за разхлабване на финансовата и в частност банковата изолация на Афганистан? Та русийката Е финансово отрязана от света, ВЕЧЕ! Колкото до останалата част от уравнението ти, уважаеми Гете, то отговорът е прост - кога русийката е работила в рамките на закон и кога въобще законът е бил някаква мяра в тази абсолютно дивашка страна от 4-тия свят? Все пак, приложението на понятието "правова държава", е резултат на цивилизационно съзряване, а в русийката, както е известно и фактологично изяснено, цивилизация Н Я М А!


... в която руския политически псевдо-елит вкара страната - то от това следва, да отречем на всеки един отделно взет руснак - личното право на избор + свобода?
- Защото предвиждам, в един по-отдалечен напред във времето момент ... войната ще е приключила а руското общество ще се гърчи в предверието на поредната и жестока гражданска война?
- А в една война, минимум имаме две противоборстващи сили.
Тогава отново ще се изправим пред дилемата - чия страна да вземем!?
И то поради елементарния исторически факт - какъвто вече сме преживели в миналото по време когато врангеловата армия основно се е нахождала в България!?
- Това за мен - предстои да стане до година-две? И тогава вместо араби-емигранти "европейските побратими" ще ни наложат да приемаме руснаци-емигранти? ... и да ги "цивилизоваме" ?
цитирай
19. nkf - Get-e, аз лично отричам всякакви ...
23.10.2022 02:19
Get-e, аз лично отричам всякакви права, на каквито и да е руснаци. Още повече, че такова НЕЩО КАТО ОБЩЕСТВО Н Я М А. Не само в русийката, а където и да било. Има множество общества. Ние докато не скъсаме радикално с русия, ама всякаква русия - съветска, царска, врангелова и т.н., ние бял ден няма да видим. В България обаче отдавна няма ни интелект, ни добродетели, ни нищо!
цитирай
20. get - До 19. nkf - "Get-e ..." ОТГОВОР: Питам за становища - без желание да налагам мнения ?!
23.10.2022 17:27
nkf написа:

Get-e,
аз лично отричам всякакви права, на каквито и да е руснаци. Още повече, че такова НЕЩО КАТО ОБЩЕСТВО Н Я М А. Не само в русийката, а където и да било. Има множество общества. Ние докато не скъсаме радикално с русия, ама всякаква русия - съветска, царска, врангелова и т.н., ние бял ден няма да видим. ...


- Ако тръгна по твоята "линия" в предвид твърдението ти ... ?
nkf написа:

България обаче отдавна няма ни интелект, ни добродетели, ни нищо!


- Следвайки елементарната логика - първо би трябвало "да скъсаме със себе си" - така ли да разбирам ?
Мисля - твърде си черноглед за българите и родината ни?
Просто в момента се лутаме. А това - поради липса на цел!

- А човек или още повече, народ без цел е - тяло без дух! С една дума - труп!

П.П.
А относно?
Доколко нас като държава и народ ни устройва "многолетната-дружба" с един примитив? Политик, държава или населяващите я - принципни различия нямаме!
цитирай
21. nkf - Да скъсаме с русия не значи да скъ...
26.10.2022 08:38
Да скъсаме с русия не значи да скъсаме със себе си, освен ако под "себе си" разбираш руско алтер его. Не се опирай на елементарна логика, защото те води към елементарни изводи. Липсата на интелект, добродетели, патриотизъм в България е култивирано от русийката. Лутането е именно поради липса на изброените по-горе. Българите ги виждам всеки ден и съм наясно какво представлява "народът" - малоумна сган. Апропо, ако това ще те успокои - всички народи са така. Проблемът е в елита - а настоящият - който е функция на комунистическо-копанарската мафиотска върхушка отпреди 89-та - за абсолютно нищо не става. България е една пробита от руско влияние държава и отровата е стигнала до мозъка на костите и от там идва всичко - и мафията, и корупцията и отрицателния подбор, и затъпяването и т.н. Именно липсата на интелект, добродетел и патриотизъм ще закара България в маргиналното блато за нови десетилетия, защото аз дълбоко се съмнявам, че тези - дето казах, че и за чеп за зеле не стават- ще съумеят да вземат "завоя" в този граниючен геополитически момент, след който ще последва планетарно пренареждане на силите. Не виждам обаче голям смисъл от разговорите по тези теми, защото очевидно от това няма никакъв смисъл. Просто това е не е тема там, където трябва да бъде. А там, където трябва да бъде, /без/личностния мащаб е до обема на банковата сметка и вместимостта на корема. Толкова.
цитирай
22. shtaparov - Бартерът явно ще бъде горива срещу ...
04.11.2022 03:02
Бартерът явно ще бъде горива срещу наркотици,без които руската армия не може :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: get
Категория: История
Прочетен: 571808
Постинги: 25
Коментари: 862
Гласове: 18499
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031