Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2021 10:42 - Моля завистливите да не четат!
Автор: danielpetef Категория: Хоби   
Прочетен: 2175 Коментари: 9 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


   ...Наехме стая в една хижа за 30 лв на вечер.Топло,уютно и скрито-чудесно място.Няма как да ни намерят тук.О,забравих нещо.Моята Василка не само е с чудесна външност и лице като от Ботичели-тя е и девствена.И двамата мълчаливо сме приели факта,че идва с мен,за да се отърве от тази дразнеща подробност.Ето ме сега в недрата на Родопите с едно девствено момиче.Каква ли самота ме е докарала до подобна дивотия?Същата нощ последователно си вземаме душ.Лежа гол под чаршафите и я чакам да влезе в стаята.Чувствам се като Сам Шепърд във Voyager-извън контрол и оплетен в желание ,далеч по-силно от трезвата преценка.Тя влиза в стаята, облечена в нощница,после я оставя да се свлече и се качва на леглото при мен.Започваме бавно и нежно.Навеждам се над нея и започвам внимателно да я целувам,после лицето ми потъва между краката й, в невъобразимата сладост там.Сладостта на рая.Тя се притеснява да ме докосва.Не знае какво да прави.Никога не е била с мъж преди.Страстта ни превръща в глупаци.Когато усещам че тялото й е готово,правя опит да проникна в нея,но без успех.Колкото и да опитвам,не се получава.Ситуацията е леко комична и скоро двамата се засмиваме в тъмното.Прегръщаме се плътно и си обещаваме да опитаме отново на сутринта.После постепенно се унасяме в сън.На следващата сутрин поправихме грешките от вечерта.Василка е грациозна като гледка и така ненаситна...Денят е хубав,слънчев. Тръгваме пеша по пътеката.Тя мушва ръката си в моята и аз я питам:"Какво всъщност очакваш от мен?""Нищо",отговаря тя."Аз дори не те харесвам".


Тагове:   не те харесвам,


Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. igodor - Аууу, Вие като Маугли и Багира! И ...
13.03.2021 14:12
Аууу, Вие като Маугли и Багира! И даже като в джунглата, без баня.:))

Не се отклонявай от пътеката. Ще ти намерят само подметките, макар че „..дори не те харесват.”
цитирай
2. noy - Дани и аз съм го закъсала:( навит ...
13.03.2021 14:22
Дани и аз съм го закъсала:(
навит ли си?
цитирай
3. tashy - Какъв си ти мечтател Фернандес!...
13.03.2021 14:35
Какъв си ти мечтател Фернандес!
Измишльотини!Коя е тая дето щи се върже?
цитирай
4. danielpetef - Аууу, Вие като Маугли и Багира! И ...
13.03.2021 14:43
igodor написа:
Аууу, Вие като Маугли и Багира! И даже като в джунглата, без баня.:))

Не се отклонявай от пътеката. Ще ти намерят само подметките, макар че „..дори не те харесват.”

Абе склери,къф тоя Багира?По-скоро Балу:)
цитирай
5. danielpetef - Дани и аз съм го закъсала:( навит ...
13.03.2021 14:46
noy написа:
Дани и аз съм го закъсала:(
навит ли си?

Първо требе си измиеш косата,тъпото Роси казва че е спластена.
цитирай
6. danielpetef - Какъв си ти мечтател Фернандес!...
13.03.2021 14:52
tashy написа:
Какъв си ти мечтател Фернандес!
Измишльотини!Коя е тая дето щи се върже?

Скъпа,моят постинг е художествено произведение а главният герой разбира се е измислен.Пък може и да не е така,защо да ти давам обяснение:)

цитирай
7. danielpetef - Егати завистливите. Добре че сам си ...
13.03.2021 17:31
Егати завистливите.
Добре че сам си коментирам и кетбалу с новия си профил.
цитирай
8. анонимен - 5еф
14.03.2021 16:22
Има и една закъсала санитарка, та ако си навит...?
цитирай
9. danielpetef - Има и една закъсала санитарка, та ...
14.03.2021 17:44
go4iito написа:
Има и една закъсала санитарка, та ако си навит...?

Бах мааму,дали ша моа са опрай или пак сутринта на поправителен!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: danielpetef
Категория: Хоби
Прочетен: 164156
Постинги: 77
Коментари: 793
Гласове: 1099
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930